Reiskosten.png

Wagenparkbeheerder / Leaseconsultant

Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende baan in een klein, gezellig en professioneel team? Vind je het leuk deel uit te maken van een bruisende scale-up waarin je bijdraagt aan het neerzetten van innovatieve diensten? Solliciteer dan direct naar onze vacature voor Wagenparkbeheerder / Leaseconsultant. Zie de volledige vacature-omschrijving hieronder.

Ben jij onze nieuwe Wagenparkbeheerder / Leaseconsultant (32-40 uur)?

Wat ga je doen?
Als wagenparkbeheerder ben je verantwoordelijk voor het wagenpark van onze klanten. Dit betekent dat je het eerste aanspreekpunt bent voor berijders, leasemaatschappijen en HR-afdelingen. Zo ondersteun je berijders bij het leaseproces en geef je onafhankelijk advies over de invulling van hun persoonlijke mobiliteitsbudget. Dit aangezien zij met de Shuttel kaart naast de leaseauto tal van andere vervoersmogelijkheden hebben. Daarnaast houd je het rijdende wagenpark in de gaten, stuur je bij wanneer dat nodig is en houd je de leasemaatschappijen scherp. Leasecontracten worden door jou op de juiste manier gecontroleerd en verwerkt en ook de overige wagenparkadministratie houd je bij.

Hierdoor kun je jouw klanten van correcte rapportages en informatie voorzien. Omdat de mobiliteitsbehoefte van veel bedrijven de afgelopen jaren veranderd is, kun je je ook bezighouden met mobiliteit in de breedste zin.

Onze wagenparkheld Milou over haar werkzaamheden: ‘Ik haal veel voldoening uit het helpen van berijders met voor hen complexe zaken, zoals hoe een bepaalde auto wel of juist niet past in het mobiliteitsbudget. We begeleiden berijders volledig van begin tot eind, dus er is gelukkig volop persoonlijk contact. Daarbij probeer ik steeds het proces te optimaliseren voor ons, de klant en de berijders. Zo kan ik ook mijn kritische blik op datakwaliteit en processen kwijt en blijven we verbeteren. Verder vind ik het fijn een spin in het web te zijn en te navigeren tussen verschillende mensen, afdelingen en bedrijven.’

Wie zoeken we?
We zijn op zoek naar een enthousiaste, leergierige en doelgerichte collega die ons team komt versterken.

We vragen dat je:

  • klant- en servicegericht bent;
  • aantoonbare ervaring met autolease en/of mobiliteit
  • secuur te werk gaat;
  • zowel zelfstandig als samen goed kunt werken;
  • makkelijk schakelt tussen verschillende werkzaamheden;
  • problemen snel signaleert en kunt oplossen;
  • helder communiceert.

We bieden:

  • een uitdagende baan binnen een gezellig team met behulpzame collega's;
  • een goed salaris;
  • een informele sfeer met gezellige vrijdagmiddagborrels;
  • een aanvullend budget naast je salaris dat je kunt laten uitkeren of bijvoorbeeld kunt inzetten voor extra vrije dagen;
  • een tijdelijk contract met de mogelijkheid tot een vast dienstverband;
  • een winstuitkering;
  • een werkomgeving waarin plezier in het werk erg belangrijk is.

Voldoe je niet aan de eisen, maar denk je toch geschikt te zijn voor deze functie? Dan horen we evengoed graag van je.

Waar ga je werken?
Shuttel is een Mobility as a Service (MaaS) oplossing die medewerkers met één app/kaart toegang geeft tot vrijwel alle vormen van mobiliteit en eventueel thuiswerken, zonder alle administratie. Shuttel maakt reizen makkelijker, duurzamer en inzichtelijker. Dagelijks reizen meer dan 145.000 gebruikers van verschillende Nederlandse bedrijven en multinationals met Shuttel, en maken ze samen meer dan 300.000 reisbewegingen per dag.

Vanuit ons sfeervolle pand op Amersfoort Centraal timmeren wij flink aan de weg. We zijn een jong, gezellig en ambitieus bedrijf dat op het gebied van mobiliteit volop in ontwikkeling is. De sfeer is informeel en de lijnen zijn kort. We lunchen elke dag samen aan onze grote keukentafel. We stimuleren je mee te denken over verbeteringen en kansen voor je team of het bedrijf. Er wordt hard gewerkt, maar zeker ook veel gelachen. Vooral tijdens de vrijdagmiddagborrels (of voor als we een andere reden hebben tot een feestje).

Lijkt dit je wat?
We zien dan graag je motivatiebrief en CV tegemoet. Die kun je mailen naar rens@shuttel.nl. Je kunt Rens ook bereiken voor vragen over de vacature via 06 13 42 21 97.

Bekijk alle vacatures
In onze wereld is er altijd plek voor jou. Mobiliteitsconsultants, IT-developers, binnendienstmedewerkers, stagiair(e)s, projectmanagers, accountmanagers en financespecialisten: iedereen met passie is bij ons welkom! Bekijk alle vacatures.