Ben jij klaar voor de volgende stap in je ontwikkeling naar marketing en design professional? Dan is dit je kans! Het gaat hard met Shuttel. We zijn daarom op zoek naar een creatieve student(e) voor de afdeling Marketing & Sales. Help jij mee heel Nederland te laten Shuttelen?
Wat ga je doen?
We hebben grote groeiambities met het merk Shuttel: heel werkend Nederland aan het Shuttelen. Jij gaat hieraan actief en hands-on een bijdrage leveren en ondersteunt je collega’s van marketing en sales rondom diverse design projecten. Je moet hierbij denken aan het bedenken en creëren van creatieve digitale content voor social media posts, website vormgeving, nieuwsbrieven, en het brainstormen over design. Ook draag je bij aan het verbeteren van onze website, digital development en je bent een pro in Adobe Creative Cloud-pakket. Daarnaast is er ook zeker ruimte om zelfstandig projecten op te pakken en zo te laten zien wat je waard bent. Tevens krijg je voldoende ruimte om je stage-opdrachten uit te voeren.
Profiel
Wij bieden
Stagemogelijkheid:
(tekst gaat onder de afbeelding verder)
Wie is Shuttel?
“If I had asked people what they wanted, they would have said faster horses.”
- Henry Ford
Sinds de start in 2014 is Shuttel uitgegroeid tot de grootste aanbieder van zakelijke mobiliteitskaarten in Nederland. Shuttel biedt dagelijks meer dan 150.000 gebruikers (medewerkers van bedrijven) de flexibiliteit, keuzevrijheid en het gemak bij het kiezen van de meest voordelige, snelle en/of duurzame vorm van mobiliteit. Onze klanten zijn voornamelijk werkgevers en leasemaatschappijen. Qua grootte variëren deze bedrijven van MKB-er tot aan de Rijksoverheid en multinationals. Deze klanten bedienen we met 28 enthousiaste collega’s in een open cultuur waar je gewaardeerd wordt om wie je bent, waar we met veel passie en plezier samen hard werken en dat natuurlijk regelmatig afsluiten met borrels en/of een bbq.
We ontwikkelen de mobiliteit van de toekomst. Waar dat bij Henry Ford nog ging om een innovatief vervoermiddel, gaat de toekomst anno 2021 vooral over innovatieve digitale diensten die je toegang geven tot vervoer. Want ja, er is nog steeds volop ontwikkeling en innovatie in het aanbod van vervoersmiddelen. Auto’s en fietsen worden massaal elektrisch en de trein brengt ons binnen 3,5 uur naar Parijs. Maar de echt grote verandering is hoe we ons tot mobiliteit verhouden. Toegang is belangrijker dan bezit. En kwaliteit voor het collectief is belangrijker dan kwantiteit voor het individu. Dezelfde trend is zichtbaar in tal van industrieën. Van Booking.com en AirBnB in de reisbranche tot Netflix en Spotify in de entertainment industrie. Stuk voor stuk digitale diensten die vraag en aanbod perfect weten te verbinden.
We weten niet wat de toekomstige vraag en aanbod van mobiliteit precies is. Maar één ding is zeker: verandering is de enige constante. Het is de ambitie van Shuttel om (werkend) Nederland deze verandering te laten omarmen en daarin te faciliteren. Om te groeien als scale-up. Zodat we, nu en in de toekomst, met recht kunnen zeggen dat Shuttel aan het roer staat van de toekomst van mobiliteit.
We zijn dan ook zelfverzekerd en enthousiast (misschien zelfs een tikkeltje opportunistisch). En dat enthousiasme straalt er vanaf. We motiveren en moedigen aan om mee te doen: ‘Straks Shuttel jij ook’. Met een vrolijke, optimistische toon en een beetje humor. Want saaie corporate mobility solution taal horen we al genoeg om ons heen. Wij zijn Shuttel. En we kunnen niet wachten tot heel Nederland met ons mee shuttelt. Zeiden we Nederland? We bedoelen de wereld natuurlijk. Ben jij straks onderdeel van ons team?
Join the team
Kan je niet wachten om aan deze functie te beginnen? Neem dan direct contact op met je toekomstige collega Bart Horstman (bart@shuttel.nl).