Reiskosten.png

Implementatie Manager in succesvolle scale-up

Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende baan in een gezellig en professioneel team? Ben jij de regisseur die alles regelt en overziet bij het on-boarden van (groot-) zakelijke klanten en ze van A tot Z begeleidt bij de implementatie van Shuttel binnen hun organisatie? Dan zoeken wij jou: een Implementatie Manager die meebouwt aan onze groeiambities als succesvolle mobiliteitsaanbieder.

Wat ga je doen?
De mobiliteitsmarkt is volop in beweging. De manier waarop werkgevers invulling geven aan de mobiliteitsbehoeftes van hun medewerkers is onder andere door de coronacrisis significant veranderd. MKB’ers, grootzakelijke Nederlandse bedrijven en multinationals kiezen voor een mobiliteitsbeleid waarbij ze hun medewerkers stimuleren om schoner, anders en minder te reizen. Het wagenpark wordt daarbij steeds meer elektrisch. Shuttel helpt werkend Nederland hierbij op weg om hun (duurzame) mobiliteitsambities en -doelstellingen te behalen. Het is onze ambitie om in te spelen op alle marktkansen in deze B-to-B markt. Niet alleen door te anticiperen op de kansen die voorbijkomen, maar door proactief ze zelf te creëren.

Als Implementatie Manager sta je zij aan zij met zowel het Sales als Operations team. Je bent verantwoordelijk voor het bedienen van nieuwe klanten die met Shuttel (gaan) werken. Direct vanaf de contractfase ben jij het eerste aanspreekpunt en begeleid je de klant bij het implementeren van de mobiliteitsoplossingen van Shuttel. Je vertaalt de wensen en eisen van klanten naar een concreet implementatietraject incl. duidelijke planning met mijlpalen. Zo geef je de klant advies en help je hen met een goede interne organisatie van haar (nieuwe) mobiliteitsbeleid, duidelijke interne communicatie en verzorgt opvolging.

Daarnaast verzorg je duidelijke interne communicatie en stem je timings af zodat alle collega’s weten wat er wanneer van ze verwacht wordt.

Wat vragen we van jou?
We zoeken een georganiseerde, flexibele en klantgerichte implementatiemanager. Iemand die secuur te werk gaat, beschikt over goede communicatieve vaardigheden en servicegerichtheid in zijn bloed heeft stromen. Een gedreven professional die zowel zelfstandig als samen goed kan werken, makkelijk schakelt tussen verschillende werkzaamheden en problemen snel signaleert en op kan lossen.

Daarnaast:

  • Beschik je tenminste over een hbo-opleiding en heb je minimaal 3-5 jaar relevante ervaring in project management of relatiemanagement.
  • Heb je kennis én affiniteit met mobiliteitsoplossingen.
  • Heb je interesse en/of affiniteit in contractmanagement en security/privacy aspecten.
  • Ben je verwant met het schaalbaar en lean en mean maken van operationele processen.
  • Heb je affiniteit met het aansturen van leveranciers.
  • Durf je out of the box te denken, initieert zelf nieuwe ideeën en toont hier eigenaarschap op.
  • Ben je gewend om op verschillende organisatieniveaus te communiceren.
  • Maar bovenal ben je gewoon een hele leuke spontane collega die het ook op vrijdagmiddag leuk vindt om nog hapjes voor de borrel te regelen of een spontaan teamuitje te organiseren.

Wat bieden wij?

  • een uitdagende baan binnen een gezellig team met behulpzame collega's;
  • een kans om bij te dragen aan de mobiliteit van de toekomst;
  • een goed salaris;
  • een informele sfeer met gezellige vrijdagmiddagborrels/bedrijfsuitjes;
  • een aanvullend budget naast je salaris dat je kunt laten uitkeren of bijvoorbeeld kunt inzetten voor extra vrije dagen;
  • een werkomgeving waarin plezier in het werk erg belangrijk is, waarbinnen we ruimte bieden voor jouw talent en ontwikkeling;
  • een ruime pensioenregeling, collectieve ziektekostenverzekering en nog tal van door Pon aangereikte secundaire arbeidsvoorwaarden. Dat is het voordeel van een relatief klein bedrijf dat onderdeel is van een groter familiebedrijf;
  • Een Shuttelkaart voor al je mobiliteit: je wordt regisseur van je eigen mobiliteit.

Voldoe je niet aan de eisen, maar spreekt de functie je aan en denk je juist wel geschikt te zijn? Dan horen we evengoed graag van je.

Waar ga je werken?
Shuttel is een Mobility as a Service (MaaS) oplossing die medewerkers met één app/kaart toegang geeft tot vrijwel alle vormen van mobiliteit en eventueel thuiswerken, zonder alle administratie. Shuttel maakt reizen makkelijker, duurzamer en inzichtelijker. Dagelijks reizen meer dan 145.000 gebruikers van verschillende Nederlandse bedrijven en multinationals met Shuttel, en maken ze samen meer dan 300.000 reisbewegingen per dag.

Vanuit ons sfeervolle pand op Amersfoort Centraal timmeren wij flink aan de weg. We zijn een jong, gezellig en ambitieus bedrijf dat op het gebied van mobiliteit volop in ontwikkeling is. De sfeer is informeel en de lijnen zijn kort. We lunchen elke dag samen aan onze grote keukentafel. We stimuleren je mee te denken over verbeteringen en kansen voor je team of het bedrijf. Er wordt hard gewerkt, maar zeker ook veel gelachen. Vooral tijdens de vrijdagmiddagborrels (of voor als we een andere reden hebben tot een feestje) op ons eigen dakterras.

Lijkt dit je wat?
Voel jij je persoonlijk aangesproken door deze vacature en ben jij de persoon die wij zoeken? Neem dan contact op met Ron de Kroon (ron@shuttel.nl of 06-57 94 05 21). Je kunt Ron ook bereiken voor vragen over de vacature of functie.