Onderstaand tref je alle beschikbare vacatures aan. Mocht er niks voor je bij staan, dan kun je altijd via een open sollicitatie je motivatie en competenties sturen naar advies@shuttel.nl.
Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende baan in een klein, gezellig en professioneel team? Vind je het leuk deel uit te maken van een bruisende start-up waarin je bijdraagt aan het neerzetten van een innovatief product? Solliciteer dan direct naar onze vacature voor medewerker binnendienst!
Als medewerker binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt voor gebruikers van de Shuttelkaart. De kaart waarmee je gebruik kunt maken van alle vormen van mobiliteit, van ov(-fiets) tot Greenwheels. Onze gebruikers en klanten variëren van zzp’ers tot grote multinationals en de rijksoverheid. Je informeert en adviseert hen telefonisch en per e-mail over allerlei zaken: van het praktische gebruik van de Shuttelkaart tot de invulling van een mobiliteitsbudget.
Je gaat werken in een dynamisch team waarin niet alleen hard gewerkt, maar ook veel gelachen wordt. Het team bestaat momenteel uit 6 leuke collega’s. Omdat we goed bereikbaar willen zijn voor onze gebruikers, zijn er elke dag twee shifts: van 8.00 tot 16.30 uur en van 9.30 tot 18.00 uur.
Shuttel is een jong, vrolijk en snelgroeiend bedrijf op het gebied van mobiliteit. We zijn gevestigd naast het centraal station van Amersfoort. De sfeer is informeel en de lijnen zijn kort. Het bedrijf is verder ook niet hiërarchisch; iedereen wordt gestimuleerd mee te denken over verbeteringen en kansen voor het bedrijf en lunchen doen we samen aan een lange keukentafel.
Je hebt dus nog geen specifieke kennis over Shuttel of de Shuttel kaart nodig: dat leren we je allemaal graag!
Stuur je cv en motivatiebrief voor 9 oktober naar rens@shuttel.nl.
Mocht je naar aanleiding van de vacature vragen hebben, neem dan gerust contact op met Rens Greven via: 06 13 42 21 97 of rens@shuttel.nl.