Werken bij Shuttel

Onderstaand tref je alle beschikbare vacatures aan. Mocht er niks voor je bij staan, dan kun je altijd via een open sollicitatie je motivatie en competenties sturen naar advies@shuttel.nl.

Vacature - Medewerker binnendienst Mobiliteit (32-40 uur)

Ben jij op zoek naar een afwisselende en uitdagende baan in een klein, gezellig en professioneel team? Vind je het leuk deel uit te maken van een bruisende start-up waarin je bijdraagt aan het neerzetten van een innovatief product? Solliciteer dan direct naar onze vacature voor medewerker binnendienst!

Wat ga je doen?

Als medewerker binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt voor gebruikers van de Shuttelkaart. De kaart waarmee je gebruik kunt maken van alle vormen van mobiliteit, van ov(-fiets) tot Greenwheels. Onze gebruikers en klanten variëren van zzp’ers tot grote multinationals en de rijksoverheid. Je informeert en adviseert hen telefonisch en per e-mail over allerlei zaken: van het praktische gebruik van de Shuttelkaart tot de invulling van een mobiliteitsbudget.

Je gaat werken in een dynamisch team waarin niet alleen hard gewerkt, maar ook veel gelachen wordt. Het team bestaat momenteel uit 6 leuke collega’s. Omdat we goed bereikbaar willen zijn voor onze gebruikers, zijn er elke dag twee shifts: van 8.00 tot 16.30 uur en van 9.30 tot 18.00 uur.

Over ons

Shuttel is een jong, vrolijk en snelgroeiend bedrijf op het gebied van mobiliteit. We zijn gevestigd naast het centraal station van Amersfoort. De sfeer is informeel en de lijnen zijn kort. Het bedrijf is verder ook niet hiërarchisch; iedereen wordt gestimuleerd mee te denken over verbeteringen en kansen voor het bedrijf en lunchen doen we samen aan een lange keukentafel.

We vragen dat je:

  • minimaal hbo-werk- en denkniveau hebt;
  • energie krijgt van afwisseling in je werk;
  • klantgericht en vriendelijk bent;
  • goed prioriteiten kunt stellen;
  • zowel zelfstandig als samen goed kunt werken;
  • het leuk vindt (op een creatieve manier) problemen op te lossen.

Je hebt dus nog geen specifieke kennis over Shuttel of de Shuttel kaart nodig: dat leren we je allemaal graag!

We bieden:

  • een uitdagende baan bij een vrolijke, knusse en ambitieuze start-up;
  • een mooi salaris;
  • minimaal 25 vrije dagen;
  • een winstuitkering;
  • een aanvullend potje met geld waaraan je zelf invulling mag geven(voor bijv. extra vrije dagen);
  • personeelskorting op Pon producten;
  • collectieve zorgverzekering bij ONVZ.

Interesse?

Stuur je cv en motivatiebrief voor 18 september naar rens@shuttel.nl.

Mocht je naar aanleiding van de vacature vragen hebben, neem dan gerust contact op met Rens Greven via: 06 13 42 21 97 of rens@shuttel.nl.