rittenregistratie-en-thuiswerkvergoeding.png

Rittenregistratie & thuiswerkdagen

Het registreren van thuiswerkdagen, reiskosten voor woon-werkverkeer of zakelijke ritten met eigen vervoer (auto, fiets, scooter) kan aardig wat tijd in beslag nemen. Met Shuttel verzamel je alle mobiliteitsadministratie op één plek: snel, overzichtelijk en veilig.

Zo werkt het
  • Wet- en regelgeving

    Voldoe direct aan alle fiscale regelgeving en CO2-rapportages

  • Gebruiksvriendelijke app

    Best beoordeelde app voor zakelijke mobiliteit van Nederland

  • Vergoedingsbeleid op orde

    Thuiswerkvergoeding & reiskostenvergoeding in één keer geregeld

Shuttel-App-thuiswerken.png

Ritregistratie en vergoeding voor thuiswerken

Gaan je medewerkers met hun eigen auto, fiets of zelfs de benenwagen naar kantoor, klant of klus?
Voor iedereen is Shuttel met hetzelfde gemak te gebruiken. Met de registratiemodule worden alle reisbewegingen met een paar klikken geregistreerd. En werkt iemand een dagje thuis? Dan is ook de administratie voor de thuiswerkvergoeding zo geregeld.


mobiliteitsadministratie.png

Gemak voor werkgevers

Met één druk op de knop een kant-en-klaar bestand voor de salarisadministratie
Aan het eind van iedere maand ontvang je alle gemaakte reisbewegingen en thuiswerkdagen op één overzichtelijk vergoedingenbestand. Dit bestand is direct gelinkt aan je salaris- en payrolladministratie, waardoor het uitkeren van thuiswerk- en reiskostenvergoedingen met één druk op de knop geregeld is.

reiskostenvergoeding.png


Wetgeving- en regelgeving

Conform alle fiscale regelgeving en CO2-rapportages
Zo bespaar je niet alleen tijd en administratie, maar voldoe je altijd aan de meest recente wet- en regelgeving rondom vergoeding voor reiskosten en thuiswerken. Ook ben je alvast voorbereid voor de rapportageplicht voor bedrijven groter dan 100 medewerkers, die vanaf 1 januari 2023 van kracht wordt.

Shuttel-App-mobiliteitsbudget.png

Gemak voor medewerkers

Minimale administratie, maximaal gemak
Administratie is nooit leuk voor medewerkers, maar helaas onvermijdelijk. Daarom hebben we het zo eenvoudig mogelijk gemaakt: in twee klikken alle administratie geregeld. Daardoor is er meer tijd voor wat écht belangrijk is. En vergoedingen ontvangen medewerkers direct via hun salarisstrook.


Mobiliteitsoplossing die aansluit bij het mobiliteitsbeleid

De registratiemodule is ideaal voor medewerkers die veelvuldig gebruikmaken van eigen vervoersmiddelen en af en toe thuiswerken. Wil je een deel van jullie medewerkers ook faciliteren in het gebruik van het OV, deelvervoer, parkeren en tanken/laden? De registratiemodule is eenvoudig te combineren met de Shuttel mobiliteitskaart. Met Shuttel geef je hierdoor jullie mobiliteitsbeleid op flexibele en overzichtelijke wijze vorm.

Van start met Shuttel